
با رویکارآمدن امارت اسلامی خبرنگاران زن در بلخ خانهنشین شدهاند
با سقوط دولت پیشین و رویکارآمدن امارت اسلامی که بیشتر از دو ماه از آن میگذرد، خبرنگاران و کارمندان زن رسانهها در بلخ با بیسرنوشتی، ترس، ضعف اقتصاد و افسردهگی دچار شدهاند. آنان پیش از سقوط دولت پیشین با رسانههای مختلف کار میکردند، اما با رویکارآمدن امارت اسلامی خانهنشین شدهاند.














