مسابقات والیبال میان شش تیم با شرکت تیم‌های ولایت‌های بدخشان، تخار، بغلان و سه تیم از کندز زیر نام «جام آمو» سه روز پیش به میزبانی کندز آغاز شد و عصر روز گذشته در فینال این مسابقات که میان منتخب‌های بدخشان و کندز برگزار شده بود، با قهرمانی کندز به پایان رسید.

عبدالقیوم رحیمی، آمر ورزشی ولایت کندز به سلام‌وطندار می‌گوید که این مسابقات به‌خاطر انسجام بیش‌تر تیم‌های والیبال ولایت‌های حوزۀ شمال‌شرق (کندز، بغلان، تخار و بدخشان)، در کندز برگزار شد.

سلام‌وطندار فارسی را در تلگرام دنبال کنید

آقای رحیمی هدف از راه‌اندازی این مسابقات را به سطح حوزه، شناسایی چهره‌های برتر به تیم‌های منتخب ولایت‌ها برای مسابقات ملی که قرار است در ولایت میدان‌وردک برگزار شود، عنوان می‌کند. به گفتۀ او، در روز فینال این مسابقات صدها تن از علاقه‌مندان والیبال برای تماشای این مسابقات آمده بودند و تیم‌های مورد علاقۀشان را تشویق کردند.

سلام‌وطندار را در اینستاگرام دنبال کنید

شماری از ورزش‌کاران که در این مسابقات شرکت کرده بودند، راه‌اندازی چنین مسابقات را به‌خاطر پیش‌رفت والیبال سودمند می‌دانند و از برگزارکننده‌گان آن استقبال می‌کنند. به گفتۀ آنان، برگزاری چنین مسابقات سبب گسترش روابط و هماهنگی میان ورزش‌کاران ولایت‌های هم‌جوار می‌شود.

این مسابقات که به سطح حوزۀ شمال‌شرق برگزار شده بود، پس از سه روز رقابت در فرجام تیم منتخب کندز مقام نخست و تیم‌های بدخشان و بغلان به ترتیب جای‌گاه‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

مرتبط با این خبر:

به اشتراک بگذارید:
تحلیل‌های مرتبط

اخبار و گزارش‌های سلام وطن‌دار را از شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید: