مسئولان فدراسیون فوتبال ولایت کندز می‌گویند که پس از تحولات پسین، آنان تورنمنت فوتبال را زیر نام «جام آزادی» با شرکت هشت تیم از تیم‌های لیگ برتر به هدف رشد و آماده‌گی بازی‌کنان در مسابقات لیگ برتر فوتبال این ولایت برگزار کردند.

عبدالرشید صمدی، مسئول فدراسیون فوتبال کندز به سلام‌وطندار می‌گوید که از میان هشت تیم شرکت‌کننده در این تورنمنت، پس از رقابت‌ها دو تیم «میوند» و «جوانان عقابان» به مرحلۀ نهایی مسابقات راه یافتند.

سلام‌وطندار فارسی را در فیس‌بوک دنبال کنید

به گفتۀ آقای صمدی، در دیدار پایانی این تورنمنت که عصر روز گذشته برگزار شد، تیم‌ها بازی را تا دقایقی آخر ۳_۳ مساوی کردند و در نهایت پس از وقت‌های اضافی «جوانان عقابان» توانست در ضربات پنالتی «میوند» را شکست دهد و لقب قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کند.

مسئول فدراسیون فوتبال کندز می‌افزاید که آنان پس از این تورنمنت، مسابقات لیگ برتر را در این ولایت آغاز می‌کنند تا بازی‌کنان آماده‌گی خوبی در رقابت‌های مرکزی کشور داشته باشند.

بشیراحمد ابراهیم‌خیل، یک‌ تن از بازی‌کنان تیم «جوانان عقابان» کندز می‌گوید که آنان پس از تلاش‌های بسیاری از میان هشت تیم شرکت‌کننده در این مسابقات، به فینال رسیدند.

ابراهیم‌خیل با قدردانی از مسئولان فدراسیون فوتبال کندز می‌گوید، در وضعیت دشوار که همه اداره‌ها فعالیت‌های‌شان قسماً متوقف است، اما این فدراسیون با تلاش‌ها و برنامه‌ریزی خوب برای رشد فوتبال در کندز کار می‌کند.

سلام‌وطندار فارسی را در تلگرام دنبال کنید

نوراحمد هاشمی، یک تن از بازی‌کنان تیم «میوند» کندز نیز برگزاری چنین مسابقات را در وضعیت کنونی گام مهم در راستای پیش‌رفت ورزش عنوان می‌کند و خواهان راه‌اندازی مسابقات بیش‌تر ورزشی در این ولایت است.

پس از تسلط طالبان بر کشور، این نخستین تورنمنت فوتبال است که به سطح کندز برگزار می‌شود. در پایان این تورنمنت وحید از تیم «جوانان عقابان» لقب بهترین بازی‌کن و فرهاد احدی از تیم «میوند» با هفت گول زده لقب آقای گول این مسابقات را از آن خود کردند.

مرتبط با این خبر:

به اشتراک بگذارید:
تحلیل‌های مرتبط

اخبار و گزارش‌های سلام وطن‌دار را از شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید: