
۱۰ مادر و ۴۰ کودک در نتیجهی ابتلا به سوءتغذیهی شدید در غور جان باخته اند
عیدیماه سلطانی، مسئول بخش سوءتغذیه در شفاخانهی ولایتی غور، به سلاموطندار میگوید که به دلیل افزایش بیماری سوءتغذیه در ۲۰۲۲، تنها در این شفاخانه بیش از ۱۰ مادر و ۴۰ کودک در نتیجهی ابتلا به سوءتغذیهی شدید جان باخته اند. به گفتهی بانو سلطانی، روزانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ کودک و مادر مبتلا به سوءتغذیه به این شفاخانه مراجعه میکنند.












