
شماری از باشندگان کابل از افزایش زباله در سطح شهر شکایت دارند
شماری از باشندگان شهر کابل با شکایت از افزایش زبالهها در سطح شهر میگویند که با گرمشدن هوا، تجمع زبالهها در کنار جادهها و کوچهها باعث ایجاد بوی نامطبوع شده و زمینهی شیوع بیماریهای مختلف را فراهم کرده است.






