ایران، اعلام کرده که در پاسخ به حمله‌های هوایی امریکا، اهداف مرتبط به نیروهای این کشور را هدف قرار داده است.

وزارت امور خارجه‌ی ایران، امروز (شنبه، ۶ سرطان) در بیانیه‌ای نوشته که امریکا با حمله بر سواحل جنوبی این کشور و اسرائیل با حمله بر لبنان، یاداشت تفاهم‌نامه‌ی پایان جنگ را نقض کرده است.

این وزارت، افزوده که پیامد نقض یاداشت تفاهم‌نامه‌ی پایان جنگ به دوش امریکا و طرف‌هایی است که به هر نحوی در ارتکاب اقدام‌های تجاوزکارانه‌ی این کشور در برابر ایران هم‌دستی می‌کنند.

فرماندهی مرکزی امریکا (سنتکام)، شب گذشته اعلام کرد که انبارهای موشک، پهپاد و تأسیسات راداری ساحلی ایران را هدف گرفته است.

مرتبط با این خبر:

کلیدواژه‌ها: // //

به اشتراک بگذارید:
تحلیل‌های مرتبط

اخبار و گزارش‌های سلام وطن‌دار را از شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید: