Asset 1SWN

سقوط یک پایگاه ارتش در غزنی؛ طالبان ۷ سرباز را کشتند

unnamed-3

منابع امنیتی و محلی در ولایت غزنی تأیید می‌کنند که افراد وابسته به گروه طالبان یک پایگاه ارتش را در این ولایت سقوط داده و ۷ سرباز آن را کشته‌اند.

یک منبع امنیتی در ولایت غزنی که نخواست نامش در خبر گرفته شود، به سلام‌وطندار می‌گوید که این‌ شمار سربازان ارتش شب گذشته (دوشنبه، پانزدهم جدی/دی) در یک پایگاه این نیروها در منطقۀ «توحیدآباد» از مربوطات شهر غزنی کشته شده‌اند. به گفتۀ منبع، این سربازان نخست توسط یک فرد نفوذی طالبان مسموم و سپس کشته شده‌اند.

حسن‌رضا یوسفی، عضو شورای ولایتی غزنی هم با تأیید این روی‌داد می‌گوید که یک فرد نفوذی طالبان شب گذشته موفق شده است تمامی سربازان یک پایگاه ارتش در ساحۀ موسوم به «توحیدآباد» مرکز غزنی را نخست مسموم و سپس گلوله‌باران کند. آقای یوسفی تمامی کشته‌های این حمله را ۶ تن عنوان می‌کند.

از سوی دیگر، علی شکاری، سخنگوی لوای سوم ارتش در غزنی می‌گوید که در یک حملۀ نفوذی طالبان به یک پایگاه ارتش در ساحۀ نام‌برده‌شده، ۲ سرباز کشته و ۵ سرباز دیگر زخمی شده‌اند. به گفتۀ او، بررسی‌ها در این زمینه آغاز شده و فرد نفوذی فرار کرده است.

مسئولیت این روی‌داد را طالبان پذیرفته‌اند. ذبیح‌الله مجاهد، از سخنگویان طالبان در توییتر نگاشته است که در این روی‌داد ۷ نیروی امنیتی کشته شده‌اند و برخی جنگ‌افزار آنان نیز به دست افراد این گروه افتاده است.

مرتبط با این خبر:

به اشتراک بگذارید:
اخبار و تحلیل‌های مرتبط

اخبار و گزارش‌های سلام وطن‌دار را از شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

فیسبوک

توییتر

تلگرام