امین‌الله طیب، معاون قول‌اردوی «۳۱۳ مرکزی»، در گفت‌‌وگوی ویژه با سلام‌وطندار می‌گوید که برای تأمین امنیت در زون مرکز به ویژه کابل در روزهای‌ عید قربان، ۱۰ هزار نیرو موظف شده است.

معاون قول‌اردوی ۳۱۳ مرکزی، می‌‌افزاید با این که امنیت پس از حاکمیت امارت اسلامی در سراسر کشور تأمین شده است؛ اما با آن هم تلاش می‌شود که هیچ رویداد امنیتی در روزهای عید قربان رخ ندهد.

سلام‌وطندار را در تلگرام دنبال کنید

آقای طیب، می‌‌گوید: «به خاطر تدابیر امنیتی خوب از اول ذی‌الحجه تا امروز که دو روز با عید قربان فاصله داریم، در تمامی نقاط اطراف و داخل شهر کابل، نیروهای مشترک وزارت دفاع، داخله و نیروهای استخبارات موظف شده اند تا هیچ مشکل امنیتی ایجاد نشود.»

به گفته‌ی او، شمار ایست‌های بازرسی در سطح شهر کابل بیش‌تر شده است و تمام منسوبان امنیتی در روزهای عید به وظیفه‌های شان حاضر خواهند بود.

معاون قول‌اردوی ۳۱۳ مرکزی، می‌گوید: «نزدیک به ۱۰ هزار مجاهدین امارت اسلامی به خاطر تأمین امنیت خوب‌تر و بهتر در شهر کابل موظف هستند و همه‌ی این‌ها شب‌وروز به وظیفه‌های خود حضور خواهند داشت و هیچ تشویشی در این مورد نیست و به هم‌وطنان خود اطمینان می‌دهم که به دور از تشویش، عید خود را سپری کنند.»

امین‌الله طیب، از هم‌کاری مردم در تأمین امنیت نیز قدردانی می‌کند و می‌گوید که مردم به گونه‌ی دوام‌دار با نهادهای امنیتی هم‌کاری دارند و بدون هم‌کاری مردم، تأمین امنیت کار ساده‌ای نیست.

سلام‌وطندار را در تویتر دنبال کنید

به گفته‌ی او، چندی پیش مردم در منطقه‌ی پل‌چرخی از فعالیت‌های افراد مشکوک خبر دادند که با اقدام نیروهای امنیتی این افراد بازداشت شدند.

نهادهای امنیتی در حالی از تدابیر ویژه‌ی امنیتی خبر می‌دهند که تأمین امنیت یکی از دغدغه‌های همیشگی شهروندان بوده است.

مرتبط با این خبر:

به اشتراک بگذارید:
تحلیل‌های مرتبط

اخبار و گزارش‌های سلام وطن‌دار را از شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید: