
هفتمین جشنوارهی انگور، عسل، انجیر و نمایشگاه فرآوردههای کشاورزی در هرات برگزار شد
هفتمین جشنوارهی انگور، عسل، انجیر و نمایشگاه فرآوردههای کشاورزی، امروز (چهارشنبه، ۲۵ اسد) از سوی ریاست زراعت، آبیاری و مالداری هرات در این ریاست برگزار شد.

هفتمین جشنوارهی انگور، عسل، انجیر و نمایشگاه فرآوردههای کشاورزی، امروز (چهارشنبه، ۲۵ اسد) از سوی ریاست زراعت، آبیاری و مالداری هرات در این ریاست برگزار شد.

در آستانهی فرارسیدن سال نو خورشیدی، بیستوهشتمین نمایشگاه فرآوردههای کشاورزی، از سوی وزارت زراعت، آبیاری و مالداری، در بادامباغ شهر کابل، گشایش یافت و برای چهار روز ادامه خواهد داشت. مسئولان، هدف از گشایش این نمایشگاه را تقویت سکتور کشاورزی و زمینهسازی برای بازاریابی به فرآوردههای این بخش و تشویق …