سلب حق دیدار با خانواده؛ خشونتی پنهان در برخی خانواده‌ها

با این که شماری از زنان در دایکندی، می‌گویند پس از ازدواج، برای دیدار با خانواده و اقارب، از سوی شوهر و خانواده‌ی شوهر، با محدودیت روبه‌رو شده ‌اند، آگاهان مسائل حقوقی و عالمان دین، تأکید می‌کنند که محروم‌کردن زنان از داشتن روابط با خانواده و اقارب جواز ندارد و می‌تواند پیامدهای جدی روانی و اجتماعی داشته باشد و در بسا مورد از راه گفت‌وگو، میانجی‌گری و مراجعه به نهادهای حقوقی قابل پی‌گیری است.