دبیرکل حزب‌الله: اسرائیل باید «بی‌قیدوشرط» لبنان را ترک کند

نعیم قاسم، دبیرکل حزب‌الله، اعلام کرده است که اسرائیل باید «بی‌قیدوشرط» لبنان را ترک کند. قاسم، افزوده است که اسرائیل به خاطر موشک‌ها در لبنان نیست، بل به این دلیل است که می‌خواهد آن را یک‌پارچه کرده و اشغال کند. نعیم قاسم، هم‌چنین گفته است: «ما پروژه‌ی اسرائیلی-امریکایی را شکستیم و وارد مرحله‌ی جدیدی شده‌ایم.»