نعیم قاسم، دبیرکل حزبالله، امروز (جمعه، ۵ سرطان/۲۶ جون) اعلام کرده است که اسرائیل باید «بیقیدوشرط» لبنان را ترک کند.
قاسم، افزوده است که اسرائیل به خاطر موشکها در لبنان نیست، بل به این دلیل است که میخواهد آن را یکپارچه کرده و اشغال کند.
نعیم قاسم، همچنین گفته است: «ما پروژهی اسرائیلی-امریکایی را شکستیم و وارد مرحلهی جدیدی شدهایم.»
دبیرکل حزبالله، تأکید کرده است که مقامهای لبنانی نمیتوانند نیمی از جمعیت لبنان را برنجانند و گفته است که «مقاومت» در صورت حرکت دولت بر مسیر حاکمیت لبنان، در کنار آن خواهد ایستاد.






