وزارت امور مهاجرین و عودت‌کنندگان امارت اسلامی، گفته که ۳۴۴ شهروند افغانستان از زندان‌های پاکستان رها شده اند.

این وزارت، امروز (پنج‌شنبه، ۴ سرطان) در اکس نوشته که این افراد در جریان هفته‌ی روان از طریق گذرگاه‌های مرکزی اسپین‌بولدک در کندهار و تورخم در ننگرهار، به افغانستان برگشته اند.

وزارت مهاجرین، افزوده که این شهروندان افغانستان به دلیل نداشتن مدرک‌های اقامت در پاکستان زندانی بودند. پنج‌شنبه‌ی هفته‌ی گذشته نیز نزدیک به ۵۰۰ تن پس از رهایی از زندان‌های پاکستان به افغانستان بازگشتند.

مرتبط با این خبر:

کلیدواژه‌ها: // //

به اشتراک بگذارید:
تحلیل‌های مرتبط

اخبار و گزارش‌های سلام وطن‌دار را از شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید: