شهابالدین ثاقب، معین وزارت صنعت و تجارت امارت اسلامی، در رأس یک هیئت عالیرتبه به چین رفته است.
وزارت صنعت و تجارت، روز گذشته در خبرنامهای در اکس نوشته که هیئت این وزارت برای اشتراک در نمایشگاه «چین–اوراسیا ۲۰۲۶» و به هدف گسترش روابط تجاری، معرفی ظرفیتهای سرمایهگذاری افغانستان، جلب سرمایهگذاریهای بیرونی و تقویت همکاریهای اقتصادی میان این کشور و کشورهای منطقه، به چین رفته است.
به گفتهی این وزارت، نمایشگاه چین-اوراسیا ۲۰۲۶ امروز در شهر اورمچی چین برگزار میشود و برای پنج روز ادامه مییابد.
چین–اوراسیا، از بزرگترین نمایشگاههای اقتصادی و تجاری منطقه است که از ۲۰۱۱ به این سو در ارومچی برگزار میشود.






