مهاجران افغان در ایران و پاکستان از افزایش فشارها از سوی کشورهای میزبان شکایت دارند

در ادامه‌‎ی بازداشت‌، لت‌و‌کوب و اخراج مهاجران افغان از ایران و پاکستان، شماری از مهاجران افغان در این دو کشور، می‌گویند که در روزهای پسین فشارها در برابر مهاجران افزایش یافته و آنان هر روز با ترس بازداشت‌شدن و اخراج، زندگی می‌کنند.

نمایش‌گاه تولیدات داخلی افغانستان در اوزبیکستان گشایش یافت

نمایش‌گاه سه‌روزه‌ی محصولات و تولیدات داخلی افغانستان به هدف گسترش روابط بازرگانی با کشورهای آسیای میانه به ویژه اوزبیکستان، امروز در شهر تاشکند، پایتخت اوزبیکستان، گشایش یافت. نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت، می‌گوید که در این نمایش‌گاه ۲۵۰ صنعت‌کار و بازرگان افغان، محصولات شان را به نمایش گذاشته اند.

کشاورزان در تخار: مرکز ارائه‌ی خدمات «آنلاین ترویجی» ۷۰ درصد مشکلات ما را حل کرده است

ریاست زراعت، آبیاری و مالداری تخار، برای فراهم‌شدن سهولت و ارائه‌ی مشورت به کشاورزان، مرکز خدمات «آنلاین ترویجی» را ایجاد کرده که کمک می‌کند کشاورزان با برقراری تماس به این مرکز، مشکلات شان را حل کنند.

پروژه‌ی افغان-ترانس؛ نمایندگان ا.ا، پاکستان و اوزبیکستان با هم گفت‌وگو کردند

ذبیح‌الله مجاهد، سخن‌گوی امارت اسلامی، گفته که با نمایندگان پاکستان، اوزبیکستان و قطر در باره‌ی پروژه‌ی خط‌آهن افغان-ترانس گفت‌وگو کرده است. او، افزوده که در این نشست چهارجانبه در باره‌ی آغاز کار پروژه‌ی خط‌آهن افغان-ترانس که هدف آن ایجاد راه‌آهن از اوزبیکستان به پاکستان است، گفت‌وگو شده است.