جیدی ونس، معاون رییسجمهور امریکا، امروز (یکشنبه، ۳۱ جوزا/۲۱ جون) برای شرکت در گفتوگوهای صلح میان امریکا و ایران وارد سویس شد.
خبرگزاری رویترز، گزارش داده که ونس همراه با همسرش وارد سویس شده و انتظار میرود این گفتوگوها چند روز ادامه یابد.
بر اساس گزارش، هدف از این سفر حضور در گفتوگوهایی است که به هدف کاهش تنشها و پیشبرد روند گفتوگو میان واشینگتن و تهران برگزار میشود.
پیشتر وستیف ویتکاف، نمایندهی ویژهی دنالد ترامپ در امور خاورمیانه نیز، به سویس سفر کرده است.
همزمان رسانههای ایران، گزارش داده که هیئت ایرانی متشکل از سیدعباس عراقچی، وزیر خارجه و محمدباقر قالیباف، رییس مجلس نمایندگان ایران نیز، وارد سویس شده اند.






