ارتش پاکستان، اعلام کرده که در پی حمله بمب‌گذاری‌شده و مسلحانه به یک پایگاه نظامی در شهر کراچی، سه نظامی کشته و چهار تن دیگر زخمی شده‌ اند.

ارتش پاکستان، امروز (یک‌شنبه، ۷ سرطان/۲۸ جون) در بیانیه‌ای که در حساب کاربری خود در اکس منتشر کرد، نوشته که مهاجمان پس از انفجار در ورودی پایگاه تلاش کردند وارد این مرکز شوند، اما با واکنش نیروهای امنیتی روبه‌رو شدند.

بر اساس بیانیه، در جریان درگیری، سه مهاجم کشته و یک مهاجم دیگر بازداشت شده است. ارتش پاکستان، افزوده که عملیات پاک‌سازی منطقه هم‌چنان ادامه دارد.

ارتش پاکستان، گفته که این حمله را گروه «جماعت‌الاحرار» انجام داده است.

در سال‌های اخیر پاکستان با افزایش حمله‌های گروه‌های مسلح، به‌ ویژه در ایالت‌های بلوچستان و خیبرپشتون‌خواه، روبه‌رو بوده است.

مرتبط با این خبر:

به اشتراک بگذارید:
تحلیل‌های مرتبط

اخبار و گزارش‌های سلام وطن‌دار را از شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید: