دو نیروی امارت اسلامی در غزنی در هنگام آب‌بازی غرق شدند و جان باختند

مسئولان امنیتی غزنی از غرق‌شدن و جان‌باختن دو نیروی امارت اسلامی در هنگام آب‌بازی در این ولایت خبر داده‌اند. ابوخالد سرحدی، سخنگوی فرماندهی امنیۀ غزنی، می‌گوید که این دو نیروی امارت اسلامی به نام‌های «نصرت‌الله» و «عبدالملک»، باشنده‌گان اصلی روستای «بابرزک» ولسوالی اندر و از نظامیان در این ولسوالی بودند.

یک جوان حین آب‌بازی در دریای صیاد غرق شد و جان داد

عبدالفتاح فائز، سخنگوی فرماندهی امنیۀ کاپیسا، با تأیید این موضوع به سلام‌وطندار می‌گوید که صفی‌الله فرزند حضرت‌ولی، باشندۀ روستای «قلعۀ جبار» منطقۀ پُل‌چرخی ولایت کابل که به تفریح به پارک ملی صیاد ولایت کاپیسا آمده بود، در حین آب‌بازی در دریای صیاد نخست غرق شده و سپس جان داده است.