حامد کرزی، رییس‌جهور پیشین افغانستان، حمله‌های پاکستان بر سه ولایت این کشور را با شدیدترین الفاظ محکوم کرده است.

کرزی، امروز (چهارشنبه، ۲۰ جوزا) در حساب کاربری خود در اکس نوشته که پاکستان با پیامدهای سیاست‌‌های نسنجیده و رفتارهای خصمانه‌‌اش در منطقه دست به گریبان است.

به گفته‌ی رییس‌جمهور پیشین افغانستان، خیر پاکستان در آن است که از سیاست‌های جنگ و تخریب در برابر افغانستان دست برداشته و روابط متمدنانه را در پیش گیرد.

ارتش پاکستان، شب گذشته کنر، خوست و پکتیکا را هدف حمله‌های هوایی قرار داد که در نتیجه‌ی آن، ۱۳ غیرنظامی «شهید» و ۱۳ تن زخمی شدند.

مرتبط با این خبر:

کلیدواژه‌ها: // //

به اشتراک بگذارید:
تحلیل‌های مرتبط

اخبار و گزارش‌های سلام وطن‌دار را از شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید: