
ایران به مواضع مرتبط به امریکا حمله کرد
ایران، اعلام کرده که در پاسخ به حملههای هوایی امریکا، اهداف مرتبط به نیروهای این کشور را هدف قرار داده است.
وزارت امور خارجهی ایران، امروز (شنبه، ۶ سرطان) در بیانیهای نوشته که امریکا با حمله بر سواحل جنوبی این کشور و اسرائیل با حمله بر لبنان، یاداشت تفاهمنامهی پایان جنگ را نقض کرده است.














