منابع در غزنی می‌گویند که سیدآصف مبتهج هاشمی، رئیس دانشکدۀ شرعیات دانشگاه غزنی که حدود چهار ماه پیش توسط افراد ناشناس از داخل شهر غزنی ربوده شده بود، جسد‌ش صبح ا‌مروز از مربوطات شهر غزنی یافت و عصر امروز به خاک سپرده شده است.

سیداسحاق صالح، سخنگوی فرماندهی امنیۀ غزنی، با تأیید این موضوع به سلام‌وطندار می‌گوید که جسد رئیس دانشکدۀ شرعیات دانشگاه این ولایت را نیروهای استخبارات غزنی یافت کرده و به بسته‌گانش تسلیم داده‌اند.

سلام‌وطندار فارسی را در فیس‌بوک دنبال کنید

به گفتۀ سخنگوی فرماندهی امنیۀ غزنی، بررسی‌های آنان برای شناسایی و بازداشت عاملان این قتل جریان دارد و با عاملان روی‌داد برخورد جدی و قانونی خو اهد شد.

سیدآصف مبتهج هاشمی، استاد دانشگاه غزنی و رئیس دانشکدۀ شرعیات این دانشگاه بود و از چندین سال به این‌سو در این دانشگاه، ثقافت اسلامی و مضمون‌های شرعی و اسلامی تدریس می‌کرد.

سلام‌وطندار فارسی را در تلگرام دنبال کنید

بسته‌گان آقای هاشمی می‌گویند که او حدود چهار ماه پیش از داخل شهر غزنی توسط افراد ناشناس ربوده شده بود و در این مدت آنان خبری از سرنوشت او نداشتند.

لازم به یادآوری‌ست که حدود دو ماه پیش معراج‌الدین وقار، رئیس دانشگاه خصوصی «سلطان‌محمود غزنوی» نیز نخست توسط افراد ناشناس ربوده و حدود دو ماه بعد آن جسد‌ش از مربوطات شهر غزنی یافت شد.

مرتبط با این خبر:

به اشتراک بگذارید:
تحلیل‌های مرتبط

اخبار و گزارش‌های سلام وطن‌دار را از شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید: