به ۷۰ بانو در جوزجان وسایل کار توزیع شد‌

مسئولان در ریاست امور مهاجرین و عودت‌کنندگان جوزجان، می‌گویند که به ۷۰ بانوی فارغ‌شده از یک کارگاه آموزشی در این ولایت، وسایل کار توزیع شده است. به گفته‌ی مسئولان در ریاست امور مهاجرین و عودت‌کنندگان جوزجان، این ریاست به هم‌کاری مؤسسه‌های هم‌کار به ۷۰ بانوی بازگشته به ارزش نزدیک به ۲.۵ میلیون افغانی وسایل کار و حرفه توزیع کرده است.

یک مرکز آموزشی به کودکان کار در بغلان گشایش یافت

نصرت‌الله پارسا، رییس کار و امور اجتماعی بغلان، به سلام‌وطندار می‌گوید که این مرکز آموزشی با پشتیبانی مالی دفتر صندوق پشتیبانی از کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) و در هم‌آهنگی این ریاست، به ۱۰۰ تن از کودکان کار و بازمانده از مکتب در شهر پلخمری، مرکز این ولایت گشایش یافته است.

بانک مرکزی افغانستان فردا ۱۵ میلیون دالر را لیلام می‌کند

بانک مرکزی افغانستان، اعلام کرده است که به منظور حفظ و ثبات ارزش پول افغانی، فردا (چهارشنبه، ۱۴ سنبله) ۱۵ میلیون دالر امریکایی را طی داوطلبی به طور لیلام به فروش می‌رساند. این بانک، از بانک‌ها و شرکت‌های صرافی و خدمات پولی واجدشرایط خواسته است که در این داوطلبی اشتراک کنند.

سفر پوتین به مغولستان؛ اوکراین خواستار بازداشت او شد

کاخ ریاست‌جمهوری روسیه (کرملین)، اعلام کرده که ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهور این کشور، در یک سفر رسمی به مغولستان رفته است. خبرگزاری رویترز، گزارش داده که پوتین شام روز گذشته برای گفت‌وگو در باره‌ی ساخت خط لوله‌ی گاز روسیه از طریق مغولستان به چین، به اولان باتور، پایتخت مغولستان، رفته است.