یوناما خواستار وضاحت در باره‌ی قانون امربه‌معروف و نهی‌از‌منکر شد

توشیح و تنفید «قانون امر‌به‌معروف و نهی‌از‌منکر»، با واکنش‌های گسترده‌ای در داخل و بیرون از افغانستان روبه‌رو شده است. دفتر هیئت معاونت سازمان ملل متحد در افغانستان (یوناما)، امروز با پخش بیانیه‌ای اعلام کرده که این قانون تعامل امارت اسلامی با جامعه‌ی جهانی را دشوارتر می‌کند.

بازرگانان نمایش‌گاه «پیروزی و پیش‌رفت‌های اقتصادی افغانستان» را سودمند دانستند

نمایش‌گاه چهار‌روزه‌ی «پیروزی و پیش‌رفت‌های اقتصادی افغانستان» امروز پایان یافت. شماری از بازرگانانی که محصولات تولیدی شان در این نمایش‌گاه به نمایش گذاشته اند با ابراز خرسندی از برگزاری آن، می‌گویند که سطح فروش شان قناعت‌بخش بوده و توانسته اند به محصولات شان بازاریابی کنند.

وزارت تحصیلات عالی: ۱۳ دانش‌کده‌ی جدید ایجاد کرده‌ایم

مسئولان وزارت تحصیلات عالی، امروز (یک‌شنبه، ۴ سنبله) در برنامه‌ی تشریح دست‌آوردهای یک‌ساله‌‌ی این نهاد، می‌گویند که در یک سال گذشته ۱۳۱ نصاب تحصیلی شامل ۸۹ نصاب به سویه‌ی لیسانس، ۳۵ نصاب به سویه‌ی ماستری و هفت نصاب به سویه‌ی دکترا بازنگری و برای تأییدی به نهادهای مربوط آن فرستاده شده است.

ارتش اسرائیل به جنوب لبنان حمله کرد

ارتش اسرائیل، اعلام کرده که جنگنده‌های این کشور اهدافی مربوط به حزب‌الله لبنان را که تهدید آنی به شهروندان اسرائیل بود مورد حمله‌ی هوایی قرار داده است. شبکه‌ی خبری الجزیره، گزارش داده که ارتش اسرائیل بامداد امروز اهدافی را در جنوب لبنان مورد حمله قرار داده است. دانیل هاگاری، سخن‌گوی ارتش اسرائیل، گفته که این حمله‌ها پس از آن انجام شد که این کشور متوجه شد حزب‌الله می‌خواهد به سمت اسرائیل موشک شلیک کند.