وزارت معادن و پترولیم: سرمایه‌گذاران ایرانی علاقه‌مند سرمایه‌گذاری در بخش معادن اند

مسئولان در وزارت معادن و پترولیم، می‌گویند که شماری از سرمایه‌گذاران ایرانی در دیدار با هدایت‌الله بدری، سرپرست این وزارت، به سرمایه‌گذاری در بخش معادن افغانستان، علاقه‌مندی نشان داده اند.

وزارت امربه‌معروف در یک سال به پنج هزار و ۴۸۶ شکایت رسیدگی کرده است

مسئولان در وزارت امربه‌معروف و نهی‌از‌منکر در برنامه‌ی تشریح دست‌آوردهای یک‌ساله‌ی اداره‌های امارتی، می‌گویند که در یک سال گذشته نزدیک به ده هزار شکایت را ثبت و به بیش از پنج هزار آن رسیدگی کرده اند. محب‌الله مخلص، رییس تقنین و پلان این وزارت، می‌گوید که بیش‌ترین شکایت‌ها در بخش‌های حقوقی، جزایی و جنایی، ثبت شده است.

وزارت خارجه‌ی ا.ا می‌گوید احتمال ۱۱ سپتمبر دوم از منشاء پاکستان قابل تصور است

وزارت امور خارجه‌ی امارت اسلامی، در واکنش به گفته‌های تازه‌ی آصف علی‌خان درانی، گفته که اظهارات نماینده‌ی ویژه‌ی پاکستان برای افغانستان، دور از واقعیت و تلاش برای فریب‌دادن افکار عامه است. این وزارت، افزوده که تحریک طالبان پاکستانی (تی‌تی‌پی) موضوع داخلی پاکستان است و نیاز به راه‌حل داخلی دارد.

اسرائیل طرح پیشنهادی امریکا برای توافق آتش‌بس در غزه را پذیرفته است

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه‌ی امریکا، گفته که گفت‌وگوهایش با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، سازنده بوده و او طرح پیشنهادی از سوی امریکا برای ازبین‌بردن شکاف میان حماس و اسرائیل و برقراری آتش‌بس در غزه را پذیرفته است.