وزارت اطلاعات‌و‌فرهنگ: پرونده‌ی محمد‌ابراهیم محتاج ربطی به کار خبرنگاری‌اش ندارد

به دنبال رسانه‌‌ای‌شدن خبر بازداشت محمد‌ابراهیم محتاج، خبرنگار رادیوی محلی «ملت غږ» در کندهار، مسئولان در وزارت اطلاعات‌وفرهنگ، می‌گویند که موضوع بازداشت‌شدن این خبرنگار ارتباطی به کار خبرنگاری‌‌اش ندارد.

ا.ا ارائه‌ی خدمات کنسولی نمایندگی‌های سیاسی افغانستان در ۱۳ کشور را بدون اعتبار اعلام کرد

وزارت امور خارجه‌ی حکومت سرپرست، اعلام کرده که ارائه‌ی خدمات کنسولی توسط شماری از نمایندگی‌های سیاسی افغانستان در کشورهای اروپایی، بدون هم‌آهنگی با این وزارت انجام می‌شود و اعتبار ندارد. وزارت خارجه، افزوده که در باره‌ی مدرک‌هایی که از سوی این نمایندگی‌ها صادر می‌شود، مسئولیتی ندارد.

سازمان هم‌کاری‌های اسلامی برای ساخت شفاخانه به افراد دارای «سوراخ قلب» کمک می‌کند

شهاب‌الدین دلاور، سرپرست دفتر جمعیت هلال‌احمر افغانی، از سازمان هم‌کاری‌های اسلامی خواسته که برای ساخت شفاخانه‌ به بیماران مبتلا به سوراخ قلب و فراهم‌کردن تجهیزات پزشکی در این بخش، به افغانستان کمک کند.

برنامه‌ی جهانی غذا: در نُه ماه به ۲۶۰ هزار تن در افغانستان کمک کرده‌ایم

برنامه‌ی جهانی غذای سازمان ملل متحد در افغانستان، اعلام کرده در نُه ماه گذشته به بیش از ۲۶۰ هزار تن در افغانستان مواد خوراکی اضطراری کمک کرده است. این نهاد، در گزارشی در وبسایت خود، نوشته که این کمک‌ها در بادغیس، بامیان، فراه، غور، هلمند، هرات، کابل، کندهار، کاپیسا، خوست، کنر، لغمان، ننگرهار، نورستان، پکتیا و ارزگان، توزیع شده است.