تولیدات داخلی افغانستان در نمایش‌گاه بین‌المللی چین به نمایش گذاشته شد

شماری از بازرگانان افغانستان، با شرکت در بیست‌وهشتمین نمایش‌گاه کنمینگ چین، تولیدات داخلی چون قالین، سنگ‌های گران‌بها و نیمه‌گران‌بها، زعفران، میوه‌های خشک، صنایع دستی و برخی تولیدات دیگر را، برای شش روز به نمایش گذاشته اند.

یک کارخانه‌ی تولید دارو در کابل گشایش یافت

یک کارخانه‌ی خصوصی تولید دارو زیر نام «لایف پرل» که برابر با معیارهای جهانی در منطقه‌ی «هود‌خیل» کابل ساخته شده است، امروز گشایش یافت. مسئولان این کارخانه‌ی داروسازی، می‌گویند که در ساخت این کارخانه ۲۰ میلیون دالر هزینه شده است و هم‌اکنون ۵۰ قلم دارو در این کارخانه تولید می‌شود.

۲۲ زن شاعر و نویسنده: در آثار ما بیش‌تر موضوع‌های مرتبط با زنان را بازتاب می‌دهیم

یافته‌های سلام‌وطندار از گفت‌وگو با ۲۲ زن شاعر و نویسنده در ۱۲ ولایت افغانستان، نشان می‌دهد با این که بیش‌تر این زنان با چالش‌های اجتماعی روبه‌رو اند؛ اما موضوع‌های نوشته‌های شان را بیش‌تر زنان، چالش‌های آنان و ناامیدی، تشکیل می‌دهد. این زنان، می‌گویند که با نوشتن و سرودن شعر، درد، …

رویداد ترافیکی در پروان دو کشته و چهار زخمی برجا گذاشت

مسئولان در فرماندهی امنیه‌ی پروان، تأیید می‌کنند که در نتیجه‌ی یک رویداد ترافیکی در مربوطات ولسوالی سیاه‌گرد این ولایت، شش تن جان باخته و زخمی شده اند. این رویداد در ساحه‌ی «دندآب» ولسوالی سیاه‌گرد در نتیجه‌ی برخورد یک موتر نوع «سراچه» با یک موتر نوع «مازدا»، رخ ‌داده است.

رییس یوناما: ملل متحد خواهان ادامه‌ی کمک‌ها به مردم افغانستان است

روزا اوتونبایوا، رییس دفتر هیئت معاونت سازمان ملل متحد در افغانستان (یوناما)، گفته که سازمان ملل متحد خواهان ادامه‌ی کمک‌ها به مردم افغانستان است. اوتونبایوا، این گفته‌ها را روز گذشته در دیدار با عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست‌الوزرای امارت اسلامی، مطرح کرده است.