
اخیراً هیأتی از طالبان پیش از دیدار و گفتوگو با آمریکا به چین سفر کرده و با مقامهای این کشور دیدار کرده است.
به گزارش شماری از رسانههای داخلی، قرار است این هیأت پس از چین عازم ایران شود.
اما سهیل شاهین، سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در قطر به سلاموطندار میگوید که آنان تاکنون در مورد سفر به ایران هیچ تصمیمی نگرفتهاند.
آقای شاهین میگوید، گروه طالبان مصروف برنامهریزی برای دور هفتم گفتوگوها با آمریکا است و به زودی دور هفتم این نشستها برگزار میشود.
آمریکا و طالبان تاکنون با هم شش دور گفتوگو کردهاند، اما این گفتوگوها ظاهراً تاکنون بینتیجه بوده است.
در همین زمینه:





